Beyoncé ft. Pepsi – Live For Now

Onder het motto ‘Live For Now’ nodigt Pepsi je uit om deze lente te genieten van tal van opwindende momenten in het kader van de creatieve samenwerking van Pepsi en Beyoncé! De twee werken namelijk samen om buitengewone ervaringen en unieke content naar de fans wereldwijd te brengen. Dankzij Pepsi kunnen nu niet enkel miljoenen fans Beyoncé aan het werk zien tijdens haar tournee ‘The Mrs. Carter Show World Tour’ (op 14 en 15 mei in België!), maar samen entertainen ze miljarden mensen met de nieuwe TV-spot ‘Mirrors’.

De campagne is enkele dagen geleden van start gegaan, en dat werd gevierd met tal van leuke gebeurtenissen. Eentje daarvan is de TV-spot genaamd ‘Mirrors’, die jullie hieronder kunnen zien.

Ik moet toegeven dat dit één van de beste reclamefilmpjes is die ik ooit heb gezien! We zien namelijk Beyoncé dansen in een studio vol spiegels, samen met enkele van haar verschillende iconische identiteiten uit het verleden – zoals ‘Bootylicious’-Beyoncé, ‘Sasha Fierce’ en ‘Crazy in Love’-Beyoncé.

Het spotje eindigt met de woorden ‘Embrace your past, but live for now’. Mirrors toont dus hoe de verschillende ervaringen en personages uit het verleden Beyoncé hebben geholpen om de persoon te worden die ze NU is. Echt een zalig concept!

 Ik kreeg vorige week nog een grote Pepsi-blik afgeleverd aan mijn deur. Daarin zaten enkele speciale collectables waarmee Pepsi deze samenwerking viert.

Kijk wat een mooi T-shirt! Pop art Beyoncé mét een handtekening. Dit is toch een van de coolste shirts die ik heb! Ik draag hem nu naar bed. En als ik nu ‘s morgens de deur moet openen voor de postbode in mijn pyjama, kan dat nu op een hele fashionable manier!

De Pepsi zelf is trouwens al op. Ik had het al heel lang niet meer gedronken – ik vond het altijd zo’n raar nasmaakje hebben. Maar misschien is de formule verandert, want ik had de eerste dag al twee blikjes gedronken… #oeps

Sinds enkele dagen geleden zijn er ook Limited Edition Pepsi blikjes op de markt gebracht. Het zijn echte hebbedingen voor de Beyoncé fans onder ons, want de blikjes zijn versierd met het gezicht van Beyoncé in Pop Art stijl!
Deze afbeelding werd gecreëerd door modefotograaf Patrick Demarchelier, wiens culturele gevoeligheid en unieke vermogen om authentieke uitdrukkingen vast te leggen geleid heeft tot dit uniek beeld.

De blikjes zijn verkrijgbaar tot eind juni 2013, dus snel zijn is de boodschap!

Tot slot organiseert Pepsi nog een speciale wedstrijd. Je kan namelijk aan de binnenkant van de afsluitdop pf onderaan het lipje van de blikken unieke codes vinden. Deze kan je dan invoeren op Pepsi.be, waardoor je Pepsi Credits krijgt. Je kan dan wekelijks met deze credits bieden via “Pepsi Music Auction” op geweldige muziekprijzen, zoals een Sony dockingstation, headsets en DJ Systems, alsook Pepsi en Beyoncé Pop Art collectables die ik hier toonde.

Nog betere prijzen die je kunt winnen, zijn een DJ-set bij je thuis, het bijwonen van de videoclip opnames van een internationale opkomende muzikant en een droomprijs waarbij Pepsi je als een echte VIP naar één van de laatste optredens van de Beyoncé “The Mrs. Carter Show World Tour” in het buitenland vliegt! Ik denk dat het dus zeker de moeite waard is om mee te doen.

Ik kan me nu voorstellen dat de Beyoncé-fans onder jullie klaar staan om mee te doen. Wel, je kan dan zeker terecht op de Facebookpagina van Pepsi. Je kan Pepsi ook volgen op Twitter (#pepsibe). En tot slot is er nog de website van Pepsi zelf, waar je de prijzen kunt vinden en je codes kunt inwisselen voor credits.

Zeker meedoen met deze actie, dus. Wie weet vlieg jij binnenkort naar het buitenland naar een concert van Beyoncé? Wie weet… 😉

Veel liefs,
Diana

Share the love!Share on FacebookShare on Google+Pin on PinterestTweet about this on TwitterEmail this to someone

10 Comment

  1. Eva says: Reply

    Waar kun je dat pakketje halen? Bij welke winkels? Kan iemand de namen geven van de winkels waar de limited edition blikjes worden verkocht en/of dat hele pakketje met shirt erbij?

    1. DianaAPBL says: Reply

      Hi Eva. Dat pakketje heb ik gekregen van een persbureau – het is dus niet zomaar verkrijgbaar in de winkels.
      Je kan wel op dat T-shirt bieden door middel van credits, wat ik al heb uitgelegd in het artikel. Ga dan naar deze site en je kan daar op het shirtje bieden.
      Om credits te verkrijgen moet je Pepsi blikjes halen. Deze liggen in allerlei winkels, al sinds begin deze maand!
      Groetjes!

  2. Mooi! In welke winkels zijn deze blikjes te krijgen ? Tot nu toe nog geen winkel gezien die de blikjes heeft…

    1. DianaAPBL says: Reply

      Normaal in alle winkels waar ze Pepsi verkopen! Ze zijn al twee weken op de markt. x

  3. petra says: Reply

    Ik vind het echt superleuk, tof pakketje ook!! Al drink ik ze niet uit hoor, al mijn limited collection cans staan hier nog ongeopend in/op de kast 😉

    1. DianaAPBL says: Reply

      Maar allez, zo lekker! Ik heb zelf nog een paar blikjes gekocht, hmmm!

  4. chucky1012 says: Reply

    Waanzinnig mooi…..;-)

  5. Marijke says: Reply

    Wat een mooie blikjes! En dat reclamespotje is inderdaad erg leuk!

  6. Mooi zeg! Al ben ik eerlijk gezegd wel een Coladrinker en geen Pepsidrinker 🙂

  7. Sofie says: Reply

    Oh wat een mooie blikjes! Ik zou zelf durven zeggen dat ze mooier zijn dan die van MJ voor Coca Cola :$

Leave a Reply